Distver w Ac

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 00:10:10 CEST

On środa 15 wrzesień 2004 23:47, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> http://lists.pld-linux.org/pipermail/pld-devel-pl/2004-September/116021.htm

To jest pytanie, czy ja mam zamiar tego pilnować. Nie po to spędziłem tyle
czasu na automatyzację, żeby tego ręcznie pilnować. Ani nie mam zamiaru
podbijać releasa w każdym jednym specu.
Sam będziesz pilnował/podbijał to? A może masz jakieś alternatywne
rozwiązanie?

> Podobnie, jak nie odpowiedziales na pytanie qboosha, jak sobie przy takim
> rozwiazaniu wyobrazasz funkcjonowanie spoola. Albo ja te odpowiedz
> przeoczylem...

Odpowiedziałem, że jeśli przez spoola rozumie trzymanie starszych wersji
pakietów, to mogę to wkleić do automatyki ftpowej, żeby automatycznie
trzymała n poprzednich wersji danych pakietów.
Jeśli nie o to chodzi, to nie wiem co to spool :)