Distver w Ac

Czw, 16 Wrz 2004, 00:19:12 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> To jest pytanie, czy ja mam zamiar tego pilnować. Nie po to spędziłem tyle
> czasu na automatyzację, żeby tego ręcznie pilnować. Ani nie mam zamiaru
> podbijać releasa w każdym jednym specu.

Nie. To jest informacja, ze twoje obawy o zapchanie builderow byly
przesadzone. Nie wiem skad wziales swoje szacunki.

Przyklad: przebudowanie _wszystkich_ perl* to sa 3 dni (jesli wszystko
dziala i sie serwery pocztowe wyrabiaja).

> Sam będziesz pilnował/podbijał to? A może masz jakieś alternatywne
> rozwiązanie?

Automatyka moze pilnowac, by nie puscic do Th rel. jaki jest juz w Ac.
A pilnowanie, zeby nowe rzeczy idace do Ra/Ac poszly w _nowszej_ wersji do
Th zostawilbym jako zadanie pozostalym RM-om.

havner, zgadzasz sie ?

> Odpowiedziałem, że jeśli przez spoola rozumie trzymanie starszych wersji
> pakietów, to mogę to wkleić do automatyki ftpowej, żeby automatycznie
> trzymała n poprzednich wersji danych pakietów.
> Jeśli nie o to chodzi, to nie wiem co to spool :)

spool to jest katalog gdzie leza wszystkie pakiety dostepne na ftp,
niezaleznie od linii dystrybucji (lub linki do nich).
Jak chcesz umieszczac w _jednym_ katalogu _kilka_ plikow o _tej samej_
nazwie ?

  phone (48)(58) 347 14 61