Distver w Ac

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 00:22:17 CEST

On czwartek 16 wrzesień 2004 00:05, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A jak ty sobie wyobrazasz, bez przebudowania wszystkiego w C++ przejscie na
> nowsze gcc ?

Ty się nie mnie pytaj, tylko havnera i bluesa. Ja mam niejakie wyobrażanie w
jaki sposób taka funkcjonalność może być do rpma dodana i pomysły o
potencjalnych konfliktach są dla mnie bezsensowne.

> A niekompatybilnosci bibliotek olac ?
> Obsluga UTF w ncurses odlozona do Th - wsztsko zalezne od ncurses do
> przebudowania.
>
> Aha, nadal jest aktualna sugestia, zeby wsparcie dla przechwytywania
> komunikatow rpm-a tez odlozyc do Th. Wiec w zasadzie wszystko, co ma
> %pre/%post/%preun/%postun do przebudowania.
>
> Ile ci zostalo ?

Wszystko, co będzie wlatywało przez następne ileśtam miesięcy do updatesów do
ac, wszystko to, co prawie nigdy nie ma nowych wersji (jakieś unrary, czy
inne śmiecie).

> Podbicie rel wsztskich pakietow to jest 15 min. jednym skryptem.

I uważasz, że dobrym pomysłem jest robienie tego ręcznie, zamiast z automatu?
Ja od razu mówię, że ja tego pilnował nie będę, skoro nie muszę (bo nie
muszę; komputery mają taką fajną właściwość, że potrafią różne rzeczy
automatyzować, a ja mam zamiar z tego skorzystać).