Distver w Ac

Czw, 16 Wrz 2004, 00:32:56 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> Ty się nie mnie pytaj, tylko havnera i bluesa. Ja mam niejakie wyobrażanie w
> jaki sposób taka funkcjonalność może być do rpma dodana i pomysły o
> potencjalnych konfliktach są dla mnie bezsensowne.

Nie mowie tu o konfliktach, tylko o tym, ze i tak musisz 90% pakietow
przebudowac. A 90% czy 100% - co za roznica ?

> Wszystko, co będzie wlatywało przez następne ileśtam miesięcy do updatesów do
> ac, wszystko to, co prawie nigdy nie ma nowych wersji (jakieś unrary, czy
> inne śmiecie).

- Zostawic pilnowanie tego havnerowi i mi. Czy kto tam jeszcze bedzie RM-em
  Ac...
- dac srcbuilderowi Ac ograniczenie nie pozwalajace zbudowac pakietu, ktory
  nie zostal z wyzsza wersja puszczony do Th.

                                                           ^^^^^^^^
> I uważasz, że dobrym pomysłem jest robienie tego ręcznie, zamiast z automatu?

A kto mowi, ze recznie?

> Ja od razu mówię, że ja tego pilnował nie będę, skoro nie muszę (bo nie

Pilnowanie tez mozna zautomatyzowac.

> muszę; komputery mają taką fajną właściwość, że potrafią różne rzeczy
> automatyzować, a ja mam zamiar z tego skorzystać).

Dokladnie.

ZTCP havner ma skrypt, ktory wylapuje rzeczy wystepujace w nowszej/tej samej
wersji w Ra. A na pewno beda rzeczy, ktore ci sie po prostu w Th nie
zbuduja.

  phone (48)(58) 347 14 61