Distver w Ac

Czw, 16 Wrz 2004, 01:28:17 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> To nie były szacunki, tylko to, że pamiętam jak się averne do tego zabierał i
> jak mu to szło. A różnica pakietów ra<->ac jest znacznie większa, niż to, co
> będzie pomiędzy th i ac.

> I nie widzisz nic złego w ładowaniu nowych pakietów na ftpa tylko dlatego, że
> w ac wylądowały nowe? Bo jedna z rzeczy, które mnie w pld mocno irytują, jest

Jesli w Ac wyladuje _poprawiona_ wersja, to dlaczego nie chcesz jej w th ?
Zakladam, ze nie bedzie pakietow ladujacych w updates tak sobie bez powodu.
Bo to sie kloci z sensem istnienia updates.

> [...]
> w rzeczywistości nic nie zmieniło.

> Właśnie havner. Chcesz jeszcze trochę roboty? Bo ankry ma dla ciebie trochę
> obowiązkowej roboty przy robieniu th.

> Jeśli mam zamiar zrobić trzymanie ostatnich wersji (przynajmniej kluczowych)
> pakietów jakie wyleciały z głównego drzewka, to się nie da.
> Jeśli chcesz pierw puścić coś do ac, a później podbić release i puścić do th,
> to się nie da (bo przez pewien czas w ac i th będą te same releasy).
>
> A teraz niech mi ktoś wytłumaczy co jest takiego ważnego w tym, żeby ten pool

Uzywa. Wg literek/nazw pakietow.
Bo chodzi w nim o to, zeby wizualnie ocenic jakie wersje danego pakietu sa
dostepne. I je porownac.

  phone (48)(58) 347 14 61