Distver w Ac

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 00:36:16 CEST

On czwartek 16 wrzesień 2004 00:19, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Nie. To jest informacja, ze twoje obawy o zapchanie builderow byly
> przesadzone. Nie wiem skad wziales swoje szacunki.

To nie były szacunki, tylko to, że pamiętam jak się averne do tego zabierał i
jak mu to szło. A różnica pakietów ra<->ac jest znacznie większa, niż to, co
będzie pomiędzy th i ac.

> Automatyka moze pilnowac, by nie puscic do Th rel. jaki jest juz w Ac.
> A pilnowanie, zeby nowe rzeczy idace do Ra/Ac poszly w _nowszej_ wersji do
> Th zostawilbym jako zadanie pozostalym RM-om.

I nie widzisz nic złego w ładowaniu nowych pakietów na ftpa tylko dlatego, że
w ac wylądowały nowe? Bo jedna z rzeczy, które mnie w pld mocno irytują, jest
latanie z releasami. Dlatego zawsze mam jakieś 300 pakietów w nienajnowszej
wersji - po prostu bez sensu, żebym ja non stop ssał ileśtam mega, gdzie się
w rzeczywistości nic nie zmieniło.

> havner, zgadzasz sie ?

Właśnie havner. Chcesz jeszcze trochę roboty? Bo ankry ma dla ciebie trochę
obowiązkowej roboty przy robieniu th.

> spool to jest katalog gdzie leza wszystkie pakiety dostepne na ftp,
> niezaleznie od linii dystrybucji (lub linki do nich).
> Jak chcesz umieszczac w _jednym_ katalogu _kilka_ plikow o _tej samej_
> nazwie ?

Jeśli mam zamiar zrobić trzymanie ostatnich wersji (przynajmniej kluczowych)
pakietów jakie wyleciały z głównego drzewka, to się nie da.
Jeśli chcesz pierw puścić coś do ac, a później podbić release i puścić do th,
to się nie da (bo przez pewien czas w ac i th będą te same releasy).

A teraz niech mi ktoś wytłumaczy co jest takiego ważnego w tym, żeby ten pool
nie mógł używać podkatalogów.