Distver w Ac

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 01:41:52 CEST

On czwartek 16 wrzesień 2004 01:24, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> balagan po mmazurze ?

Który od razu zapowiada, że nie ma zamiaru tego pilnować w th, bo rozwiązanie
już ma. Działające. I to takie, które w wersji rozszerzonej i tak wejdzie do
rpma (niezależnie od tego, co wygłosujecie w cdg, mind you). A jak zarzucę
distver i użyję tego, co będzie w rpmie, to też mi będziecie zabraniać?

> Poza tym istotne jest nie puszczenie pakietu, a jego przeniesienie.

Nie wiem jak działa pool.

--ciach---

> Wlasnie _nie powinien_. Czy nie bedzie to sie dopiero okaze.

Nie będzie. Specjalnie go tak zrobiłem, żeby nic innego poza ułatwianiem
upgrejdu nie robił.

--ciach--

W teorii nie powinno być problemu z releasami. Jeśli jednak będzie, to
najwyżej będziecie mieli co robić.