Distver w Ac

Czw, 16 Wrz 2004, 02:02:54 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> Nie będzie. Specjalnie go tak zrobiłem, żeby nic innego poza ułatwianiem
> upgrejdu nie robił.

A sprawdziles, czy nie bedzie problemu (czy prawidlowo za/wyinstaluje i czy
prawidlowo zapisze w bazie), gdy
- pakiety roznia sie plikami (in + i in -)
- pakiety roznia sie zaleznosciami
?
Poza tym co ze skryptami/triggerami:
- co ci odpowie rpm -q <pakiet>, gdy masz oba pakiety zainstalowane
- czy prawidlowo sa obslugiwane wartosci $1 dla skryptow
- jak zrobic trigger na pakiety z innym distver
?

Mozliwe, ze jeszcze cos trzeba bedzie przetestowac.

  phone (48)(58) 347 14 61