Distver w Ac

Czw, 16 Wrz 2004, 11:28:14 CEST

Mariusz Mazur wrote:

> 05:06 < jbj> mmazur: i have never heard any problem like that. find me a
>              reproducer, you will have my instant attention.
> 05:08 < jbj> the behavior will depend on whether -i or -U, and what flags like
>              --force were used. in general, LIFO will be preferred, previously
>              installed files with different content should go to state
> REPLACED
>              from state NORMAL.
> 05:09 < jbj> rpm -V n-v-r should reveal any/all changes no matter what.

Ja sie na to nacialem przy poczatkach Ac, jak chcialem nadpisac gcc
zbudowane z --without-ada ta sama V-R, ale zbudowana z --with-ada.
Byly jaja. Instalacja z --force (tylko).

Pliki, ktore byly w pakiecie "--with-ada" nie pojawialy sie w bazie i nie
instalowaly sie.

Od tego czasu ZTCP nie sprawdzalem, czy cos sie zmienilo.
Ale tez od tego czasu z _wielka_ rezerwa podchodze do _roznych_ pakietow o
tym samym V-R.

  phone (48)(58) 347 14 61