Distver w Ac

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 16 Wrz 2004, 12:09:13 CEST

On czwartek 16 wrzesień 2004 11:28, Andrzej Krzysztofowicz wrote:
> Ja sie na to nacialem przy poczatkach Ac, jak chcialem nadpisac gcc
> zbudowane z --without-ada ta sama V-R, ale zbudowana z --with-ada.
> Byly jaja. Instalacja z --force (tylko).
>
> Pliki, ktore byly w pakiecie "--with-ada" nie pojawialy sie w bazie i nie
> instalowaly sie.
>
> Od tego czasu ZTCP nie sprawdzalem, czy cos sie zmienilo.
> Ale tez od tego czasu z _wielka_ rezerwa podchodze do _roznych_ pakietow o
> tym samym V-R.

[root w rudy(pldac) RPMS]# rpm -q fix-info-dir
fix-info-dir-0.13-6
[root w rudy(pldac) RPMS]# rpm -q --qf '%{distribution}\n' fix-info-dir
PLD 2.0 Th
[root w rudy(pldac) RPMS]# cd ziew/
[root w rudy(pldac) ziew]# rpm -qp --qf '%{distribution}\n'
fix-info-dir-0.13-6.>
PLD 3.0 Th
[root w rudy(pldac) ziew]# rpm -i fix-info-dir-0.13-6.i686.rpm
[root w rudy(pldac) ziew]# rpm -qa|grep fix-info-dir
fix-info-dir-0.13-6
[root w rudy(pldac) ziew]# rpm -q --qf '%{distribution}\n' fix-info-dir
PLD 3.0 Th
[root w rudy(pldac) ziew]#

Ty się mnie nie pytaj dlaczego on nie doinstalował drugiego pakietu, tylko go
upgrejdnął, ale poldek w tej samej sytuacji zachowuje się tak samo. Ja tego
świadomie w ten sposób nie implementowałem (żem się zdziwił, że to tak
zadziałało), ale prawdę mówiąc nie mam nic przeciwko temu, że nie pozwoli
winstalowywać dwóch pakietów o takim samym nevr tylko dlatego, że mają różne
distver :)