Distver w Ac

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Pią, 17 Wrz 2004, 13:13:41 CEST

On piątek 17 wrzesień 2004 12:58, Tomasz Pala wrote:

> Aha - ja to sprawdzałem z --force. Być może z --oldpackage się zachowa
> inaczej.

--oldpackage służy do downgrade'owania, a nie instalacji pakietu o tym samym
nevr, ale z distversion rzeczywiście tak to działa (nie kasuje plików).
Spytałem się Jeffa, czy to tak ma być, zobaczymy co powie.

(a - odnośnie samego głosowania, to jeśli distver będzie miało dziury nie do
naprawienia (na razie majaczą mi na horyzoncie triggery), to ja sam przestanę
tego używać... niestety musiałem poważną dyskusję na ten temat wymłotkować
przy pomocy cdg i to dopiero w trakcie głosowania :/)