Distver w Ac

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 17 Wrz 2004, 13:43:30 CEST

On Fri, Sep 17, 2004 at 13:13:41 +0200, Mariusz Mazur wrote:

> --oldpackage służy do downgrade'owania, a nie instalacji pakietu o tym samym
> nevr,

Myślałem o kombinacji --force --oldpackage - być może to kwestia jakiejś
(nie)ostrej nierówności i coś by to dało.

> ale z distversion rzeczywiście tak to działa (nie kasuje plików).

A wrzuca nowe, jeśli się jakieś pojawią?

> tego używać... niestety musiałem poważną dyskusję na ten temat wymłotkować
> przy pomocy cdg i to dopiero w trakcie głosowania :/)

A mówiłem, że za wcześnie na głosowanie:P Sergiusz mówił, to go
skrzyczeli;>
Sprawy techniczne należy rozpatrywać testami i scenariuszami.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/