Re: rc-scripts strikes back (długie)

maHo lukaszmach w gmail.com
Nie, 19 Wrz 2004, 02:20:33 CEST

On Sun, 19 Sep 2004 02:01:24 +0200 (CEST), Tomasz Trojanowski
<tomek w uninet.com.pl> wrote:
[ciach]
> 3. Runlevele
>
> No właśnie, czy na współczesnych maszynach ktoś jeszcze tego do czegokolwiek
> używa? Moim zdaniem najwyższy czas zrezygnować z zaszłości historycznych
> i podziękować runlevelom za współpracę, pozostawiając ewentualnie dwa tryby
> pracy: single i normal. Czyba że się mylę.

   ja używam.
           na 3 mam konsolę - nie zawsze chce mi się tracić czas na
uruchamianie   Xów kiedy chcę zrobić coś szybciutko na konsoli
           5 - Xy , na driverze nv, do pracy
           4 - Xy , na driverze nvidia, do gier (karta graficzna jest
zwalona, i po godzinie się zawiesza, wystarczy do gry, do pracy troche
krótko).
           7 - Xy z TV-out. (nie wiem czy używanie runleveli > 6 jest
koszerne, ale działa).

 pewnie to się da jakoś inaczej niż runlevelami, ale runlevelami o
wiele prościej.

[ciach]

> 5. Ktoś doczytał to do końca?

udało się :)