rc-scripts strikes back ( długie )

Tomasz Trojanowski tomek w uninet.com.pl
Pon, 20 Wrz 2004, 00:20:56 CEST

On Mon, 20 Sep 2004, Tomasz Grobelny wrote:

> Dlaczego allowlogin ma być na końcu? Co przeszkadza w logowaniu się do systemu
> jak nie są uruchomione wszystkie serwery?

Nic nie przeszkadza, chyba że tego chcesz i ustawisz sobie
DELAY_LOGIN=yes. Wtedy coś musi na końcu włączyć możliwość logowania.

> No chyba że usługi będą wymagać konkretnych partycji.

Tak tylko raczej nie widzę możliwości ujęcia tego w ogólne ramy> W takim
przypadku to raczej pisanie skrptów pod konkretną maszyne, bo wszystkich
kombinacji usług, partycji itp nie przewidzisz.

Pozdrawiam

--
Tomasz Trojanowski (tomek w uninet.com.pl)

"Between depriving a man of one hour from his life and depriving him of
his life there exist only a difference of degree." (FH, Dune Messiah)