gnome-applet-xpenguins.spec

Łukasz Gandecki gozda w pstryk.net
Pon, 20 Wrz 2004, 16:07:04 CEST

On Mon, 20 Sep 2004 12:19:27 +0200, Kamil Kosiński
<paladine w palanthas.homelinux.org> wrote:

> Eee. Ja jestem za gonieniem włoszek dla numerków :) A tak serio, to nie
> łapię o co chodzi. Tłumaczenie na włoski jest w paczce, a może coś
> przeoczyłem?

O to, że w nowej wersji oprócz dodania nowego tłumaczenia,
praktycznie nic się nie zmieniło.
(warto sprawdzać czy program działa, przeczytać changelog
i zobaczyć co się zmieniło, a nie tylko podbijać wersje
i polegać na tym, że się zbudowało) :)

--
Pozdrawiam,             | http://pstryk.net
Łukasz Gandecki 'gozda' | GURU/LLUG