gnome-applet-xpenguins.spec

Kamil Kosiński paladine w palanthas.homelinux.org
Pon, 20 Wrz 2004, 16:43:18 CEST

Dnia 20-09-2004, pon o godzinie 16:07 +0200, Łukasz Gandecki napisał(a):
> O to, że w nowej wersji oprócz dodania nowego tłumaczenia,
> praktycznie nic się nie zmieniło.
> (warto sprawdzać czy program działa, przeczytać changelog
Sprawdziłem czy działa i pierwsze co robię, to czytam changelog,
chociażby w poszukiwaniu nowych zależności.

> i zobaczyć co się zmieniło, a nie tylko podbijać wersje
> i polegać na tym, że się zbudowało) :)
A z tym się zgadzam. Ta wersja nic nie wnosi :) Tak czy siak było w
update-TODO, więc myślałem, że się przyda.

--
|-------------- Kamil 'paladine' Kosiński -------------|