gnome-applet-xpenguins.spec

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 20 Wrz 2004, 16:45:53 CEST

On Mon, 20 Sep 2004, Kamil [iso-8859-2] Kosiński wrote:
> A z tym się zgadzam. Ta wersja nic nie wnosi :) Tak czy siak było w
> update-TODO, więc myślałem, że się przyda.

IMO nawet jeżeli dana wersja nic nie zmienia to warto zrobić upgrade (przy
założeniu, że działa, oczywiście), choćby po to, aby TODO było krótsze.
Oraz, żeby ktoś jeszcze nie musiał przeglądać changelog-a i powtarzać tą
samą pracę.

Pogoni za numerkami należy oduczać raczej twórców programów, a my...
cóż... musimy za tym nadążać tylko...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost