tłumaczenia

Kamil Kosiński paladine w palanthas.homelinux.org
Wto, 21 Wrz 2004, 14:03:37 CEST

Dnia 21-09-2004, wto o godzinie 13:40 +0200, Artur Flinta napisał(a):
> gtranslator, potool, msg* + Twój Ulubiony Edytor (TM)
  ^^^^^^^^^^^^
To bym zobaczył

> Jak kręci Cię tłumaczenie to się zapisz dop GNOME PL Team i tam możesz w
> repozytorium trzymać tłumaczenia, poprawiąć je itp. A dodatkowo
> nauczyszy się terminologi i zasad tłumaczenia by mniej więcej całość
> wyglądała spójnie. Ale jak to jest tylko słomiany zapał to można sobie
> darować ;)
To chyba raczej nie dla mnie. Jak widzę jakąś małą aplikację, gdzie do
przetłumaczenia jest kilka linijek, to sobie myślę, że szkoda, że ona
nie jest po polsku i dlaczego nikt tego nie przetłumaczył. Teraz już tak
ni będę myślał, tylko sam prztłumaczę, ale na tłumacza to ja sie
specjalnie nie nadalje niestety. Kto wie, może jak przetłumaczę kilka
takich małych programów to mi się spodoba. Zobaczymy.

--
|-------------- Kamil 'paladine' Kosiński -------------|