plptools.spec

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Wto, 21 Wrz 2004, 14:33:11 CEST

On Tue, 2004-09-21 at 12:11 +0200, Bobby Spark wrote:
> moje patche jakoś nie zyskują aprobaty :(, ale spróbuję :D

Widocznie masz słaby PR ;-)

> poprostu: pakiet przy configure szuka programu kdb2html którego niema
> teraz w kde, a program i tak go nie używa, tylko szuka i przez to
> configure nie przechodzi

Stare KDE-owe makra m4 właśnie tego szukały, a jak sam stwierdziłeś
program wypadł z KDE. Jak program używa kdb2html to na /dev/drzewo z
nim, jak nie to wycinaj odwołania.

> inne poprawki to -lqt -> -lqt-mt

A twój program na pewno się umie dobrze zachowywać z biblioteką
wielowątkową? Ostatnio się natknąłem na jakiś który miał opcję configure
--enable-mt opisaną jako "experimental, not well tested". W razie
wątpliwości korzystaj z qt-st.

> zmiany do configure robię bezpośrednio w pliku configure

Fuj! Brzydko. Na pewno się nie da inaczej?

> większość z tych plików co trzeba jest wrzuconych do katalogu conf i nie
> wiem co z nimi zrobić

Zrób coś w stylu aclocal -I conf/m4

> , przekopiowanie do głównego katalogu pakietu nic
> nie daje, tzn pokazują się nowe błędy, ale tak jak zrobiłem działa

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |