plptools.spec

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Wto, 21 Wrz 2004, 18:39:59 CEST

On Tue, Sep 21, 2004 at 02:33:11PM +0200, Paweł Sakowski wrote:

> Widocznie masz słaby PR ;-)

a może to że ludzie nie lubią że nie podaję prawdziwego imienia i
nazwiska ?

> Stare KDE-owe makra m4 właśnie tego szukały, a jak sam stwierdziłeś
> program wypadł z KDE. Jak program używa kdb2html to na /dev/drzewo z
> nim, jak nie to wycinaj odwołania.

> A twój program na pewno się umie dobrze zachowywać z biblioteką
> wielowątkową? Ostatnio się natknąłem na jakiś który miał opcję configure
> --enable-mt opisaną jako "experimental, not well tested". W razie
> wątpliwości korzystaj z qt-st.

to przypadkiem, gdzieś widziałem w jakimś specu że było zmienione qt na
qt-mt i myślałem że tyk ma być bo to mi się nie kompilowało a z qt-mt
zaczęło
poprostu BR: qt-st-devel

> Fuj! Brzydko. Na pewno się nie da inaczej?

wiem że brzydko

> Zrób coś w stylu aclocal -I conf/m4

no, chodziło o coś w tym stylu

powoli zbliżam się do końca :D
ale przez to aclocal poznajdywało się pełno różnych błędów, ale jakoś
sobie z nimi radzę...
teraz się na budowaniu wywala, ale może mi się uda jednak

nie mówię że tek jak podałem przedtem było lepiej, ale na pewno
znaaacznie prościej :D

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _