[RFC] Filozofia instalatora...

Jakub Piotr C³apa loc w toya.net.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 16:20:06 CEST

Tomasz Pala wrote:

> Żadne. Sam tak robię od dawna.

Ja też, ale pytam na wszelki wypadek. W końcu ktoś może mieć potrzeby, o
których nie wiem. :)

> poldkiem

e ruchome... (;

> Ale nie sÄ… 'Å‚adne kolorowe klikane'.

Czemu nie? Na LiveCD bvez problemu można wygodnie wcisnąć low-level
skrypty shellowe + nakładki. Jedna byłby taka jak obecna, a inne mogą
być choćby w Pythonie i pyGTK, bądź Perlu i Qt. Xy z ładną autodetekcją
mamy.

> Pod warunkiem, że moduły do initrd trafią. Kilka razy miałem z tym
> problem.

Jak ręcznie robisz to faktycznie może być różnie, ale to kwestia
kosmetycznych poprawek w geninitrd.
Kopia z LiveCD powinna być takich problemów w ogóle pozbawiona (wszak
używa tych samych modułów co zbootowany system), a przeszkodą nie do
przeskoczenia są one głównie dla nowych użytkowników. Administratorzy
(czyli Ci, do których adresowana jest metoda poldkowa) sobie poradzą.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr CÅ‚apa

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl