[RFC] Filozofia instalatora...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 17:17:15 CEST

On Tue, Sep 21, 2004 at 16:20:06 +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> Ja też, ale pytam na wszelki wypadek. W końcu ktoś może mieć potrzeby, o
> których nie wiem. :)

Brak napędu CD w maszynie.

> e ruchome... (;

"Witaj w poldekowym trybie interaktywnym" już dawno zostało zamienione:
"Witaj w poldkowym trybie interaktywnym".

> Czemu nie? Na LiveCD bvez problemu można wygodnie wcisnąć low-level
> skrypty shellowe + nakładki. Jedna byłby taka jak obecna, a inne mogą
> być choćby w Pythonie i pyGTK, bądź Perlu i Qt.

To zrób;)

> Xy z ładną autodetekcją mamy.

Ładna to ona nie jest. Mam tsenga na PCI i nVidię na AGP. W gfx.ids
tseng jest przed nvidia, więc próbuje się uruchamiać na tej karcie (tail
-n1 w skrypcie), co się nie udaje, bo nie mam na niej monitora (tylko
telewizor przez przejściówkę HD15-Euro).
Ładnie powinien zapytać (jakiś dialog), którą uruchomić, albo spróbować
uruchomić na drugiej, gdy nie uda się na pierwszej. Teraz muszę podawać
driver=nvidia do isolinuxa (albo zamienić kolejność wpisów w gfx.ids,
ale to też nie jest właściwe rozwiązanie).

Właśnie po raz setny chyba remasteruję LiveCD - teraz już tylko
kosmetyczne poprawki. Pewnie są już zrobione w oryginalnym, ja robiłem
poldek --up w chroocie starego. Jednego nie ma: icewm domyślnie szuka
ikon w /usr/share/icons, należy dodać:

IconPath="/usr/share/pixmaps:/usr/share/icons"

do preferences.

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/