[RFC] Filozofia instalatora...

havner havner w smtp.kamp.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 17:26:05 CEST

On Tue, Sep 21, 2004 at 05:24:59PM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> A na maszynach _bez_ CD ?
> bootdisk z NFSroot ?
> Zalozmy, ze mam 32 maszyny bez CD, aktualnie tylko z Win*...

Ale czy ja mowie, ze na maszynach bez cd masz instalowac z live?
Skomentowalem tylko dwie pierwsze propozycje: ("LiveCD, bootdisk do
bootowania LiveCD na starych maszynach"). Trzecia to bootkietki hawka.

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org