[RFC] Filozofia instalatora...

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 17:40:08 CEST

havner wrote:

> Ale czy ja mowie, ze na maszynach bez cd masz instalowac z live?
> Skomentowalem tylko dwie pierwsze propozycje: ("LiveCD, bootdisk do
> bootowania LiveCD na starych maszynach"). Trzecia to bootkietki hawka.

Bootkietki raczej z samym poldekiem i systoolsami - na starych maszynach
potrzebujesz duzej kontroli nad tym co instalujesz. (automagiczny
instalator mało przydatny IMHO)

Jeśli 1,44 to mało, to można wrzucić tylko mkfsy i rozpakowywać
narzędzia ściągnięte z netu do tymczasowego folderu na docelowym dysku.
(ramdisk odpada, bo to w końcu stare maszyny == malo ramu)

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr CĹ‚apa