[RFC] Filozofia instalatora...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 18:00:15 CEST

On Tue, Sep 21, 2004 at 17:23:44 +0200, havner wrote:

> Ale to tylko na livecd sie tak dziwnie zachowuje? Czy w ogole. Nie

W ogóle.

> mozesz tego poprawic?

Teraz nie bardzo mam czas, tym bardziej że sam używam własnego kompilatu
icewm. Wystarczy kawałek seda zamiast install w specu - domyślnie jest w
pliku # IconPath="".

Jeszcze kilka spraw:
1. do czego są przełączniki programu detect? W rc.live jest wszędzie
detect <ścieżka-do-różnych>, ale przy dźwięku jest detect -l ...snd* i
dostaję 'nieprawidłowy plik' - po usunięciu tego '-l' poszło.
2. grep -R XF86Config zrób w /etc,
3. xorg.conf ma zakomentowane wszystkie FontPath (a Type1 i TTF są za
bitmapowymi),
4. fix_live robi depmod -a zamiast depmod -a -F /boot/xxx x.y.z.

Aha - i wrzuć gnome-vfs2-module-menu a nie gnome-vfs2-vfolders-menu, bo
pakietów jest za dużo.

Pozostałe problemy to chyba skutek nieaktualności skryptów, których
użyłem (brak /etc/sysconfig/live - nie wstało dhcp, złe linki xkb, złe
linki opengl, genvfmenu przepuszcza przez już niepotrzebny filtr,
genappmenu nie będzie działało, bo już nie ma wmconfiga, stąd też
niepotrzebne pierwsze generowane menu (AppLnk) w icewm, menu fluxboxa
generowane do /etc a nie /usr).

W każdym razie ja mam aktualne LiveCD:)

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>