[RFC] Filozofia instalatora...

havner havner w smtp.kamp.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 18:11:24 CEST

On Tue, Sep 21, 2004 at 06:00:15PM +0200, Tomasz Pala wrote:
> Teraz nie bardzo mam czas, tym bardziej że sam używam własnego kompilatu
> icewm. Wystarczy kawałek seda zamiast install w specu - domyślnie jest w
> pliku # IconPath="".

Wiec mozesz to zrobic ;-)

> Jeszcze kilka spraw:
> 1. do czego są przełączniki programu detect? W rc.live jest wszędzie
> detect <ścieżka-do-różnych>, ale przy dźwięku jest detect -l ...snd* i
> dostaję 'nieprawidłowy plik' - po usunięciu tego '-l' poszło.

wez detecta z cvs nowego, juz ma obsluge tego. Bez -l wykrywa w
kolejnosci devices w proc, z -l w kolejnosci zdefiniowanej w pliku .pci.
Uzywam tego do dzwiekowek, zeby komus nie wykrylo ac97 jako sound0 i
sblive jako sound1. W snd.pci jest specjalnie zdefiniowana kolejnosc
dzwiekowek.

> 2. grep -R XF86Config zrób w /etc,

Czemu?

> 3. xorg.conf ma zakomentowane wszystkie FontPath (a Type1 i TTF są za
> bitmapowymi),

Ma zakomentowane bo uzywa xfs ztcp.

> 4. fix_live robi depmod -a zamiast depmod -a -F /boot/xxx x.y.z.

Poprawie.

> Aha - i wrzuć gnome-vfs2-module-menu a nie gnome-vfs2-vfolders-menu, bo
> pakietów jest za dużo.

To na pewno. Jak robilem live to tego jeszcze nie bylo.

> Pozostałe problemy to chyba skutek nieaktualności skryptów, których
> użyłem (brak /etc/sysconfig/live - nie wstało dhcp, złe linki xkb, złe
> linki opengl, genvfmenu przepuszcza przez już niepotrzebny filtr,
> genappmenu nie będzie działało, bo już nie ma wmconfiga, stąd też
> niepotrzebne pierwsze generowane menu (AppLnk) w icewm, menu fluxboxa
> generowane do /etc a nie /usr).

Tez zmiany sa robione pod nowe live. genapp* juz w ogole nie bedzie, vfmg
przejela cala funkcjonalnosc. sysconfig/live jest w cvs. Zrob sobie
zrzut katalogu z cvs, podepnij go pod livecd.spec i powinno byc ok.

> W każdym razie ja mam aktualne LiveCD:)

Czemu nigdy sie nie odezwales, ze w tym grzebiesz? ;-)

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org