[RFC] Filozofia instalatora...

havner havner w smtp.kamp.pl
Wto, 21 Wrz 2004, 18:12:49 CEST

On Tue, Sep 21, 2004 at 05:17:15PM +0200, Tomasz Pala wrote:
> Ładna to ona nie jest. Mam tsenga na PCI i nVidię na AGP. W gfx.ids
> tseng jest przed nvidia, więc próbuje się uruchamiać na tej karcie (tail
> -n1 w skrypcie), co się nie udaje, bo nie mam na niej monitora (tylko
> telewizor przez przejściówkę HD15-Euro).

I tu przelacznik -l z detecta moze sie przydac, bo mozna zdefiniowac
"waznosc" grafik, tak jak to z dzwiekowkami robie.Nie jest to
rozwiazaniae, ale na tymczasowy workaround sie nada.

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org