[RFC] Filozofia instalatora...

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 22 Wrz 2004, 01:04:02 CEST

On Tue, Sep 21, 2004 at 11:40:07PM +0200, Tomasz Pala wrote:

> No - za dużo BR-ów tam, a poza tym musiałbym sobie przenosić SOURCES w
> inne miejsce, bo mam tam swoje pliki...
> Aha - i trzeba dać vfmg opcje -f -i, ponieważ icewm szuka tylko ikon z
> rozszerzeniem xpm, więc jeśli w dekstop jest foo, a ikonka nazywa się
> foo.png a nie foo.xpm, to nie znajdzie sam. O ile jeszcze genvfmenu jest
> potrzebne, bo icewm może już bezpośrednio wołać vfmg (tak jak ma to w
> pakiecie). Nie wiem jak inne WM-y.

echo "menuprog \"Programs\" %{_datadir}/icewm/icons/folder_16x16.xpm
vfmg -i -f -x -c -s icewm" > $RPM_BUILD_ROOT%{_sysconfdir}/

Z icewm.spec. Inne wm'y tez zrobione. Jesli nie potrafia runtime to vfmg
przeciez ma juz service, ktore generuje menu a ostatnio i wpis cron'a
Nie sledzisz co sie dzieje z Twoim wlasnym projektem? ;-)

> Z palca działa dobrze, z rpma - się okaże, jak ktoś zbuduje;)
> Commitowałem.

Sprawdze jutro.

> Przy następnym paleniu. Co prawda nie dodałem sobie tamtego -f -i do
> vfmg, a xfce4 mam bez menu (menu.xml i xfce4rc nie miałem, dorzuciłem
> tylko ten drugi zyskując panel), ale póki co mam dość.
> Jak to można uruchamiać z dysku, bo coś wspominaleś o tym?

Mozna, jutro Ci powiem jak, ide spac.

> Yhm, na przykład po co są echo [1-6] w rc.sysinit i CD/wallpapers? :]

Jesli dobrze kojarze to zaszlosc historyczna, tego juz nie powinno byc.
Reczne robienie dmesg -n w cela debugu.

> Hmmm... pierwsze słyszę. Jakieś screenshoty?

Jak mi sie bedzie chcialo to zrobie jutro.

> Jak znajdę jakieś braki oraz czas - gdzie jest repo już wiem:)

:-)

--
Regards       Havner                          http://livecd.pld-linux.org
GG: 2846839                             jid,mail: havner(at)pld-linux.org