python 2.4

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 22 Wrz 2004, 17:20:29 CEST

On Wed, Sep 22, 2004 at 04:45:17PM +0200, Jakub Piotr Cłapa wrote:
> Ktoś może ma pomysł czemu nowe distutils jest bardzo nadgorliwe i do
> py_sitedir wrzuca tylko *.so, a wszystko inne do py_sitescriptdir?
>
> Oczywiście kończy się tym, że np. pygtk rozdzielone zostało przezeń na
> dwie połówki - w jednej wylądowało pygtk.pth, a w drugiej katalog
> gtk-2.0 (i przestało działać).
>
> Jak to powinno być poprawnie? (do tej pory jedno .so kwalifikowało cały
> moduł do py_sitedir)

Jeżeli nowy python radzi sobie z "rozszczepionymi" pakietami, to powinno
być osobno. Jeżeli jest tak jak było i pakiet musi być w jednym kawałku,
to musi być.

Może tylko w pygtk.pth jest zła ścieżka?
A może w jeszcze jakimś miejscu trzeba zapatchować na /usr/share. Sam
python ma podział na zależne od architektury i niezależne od
architektury nie tak jak jest w FHS, czyli %{_prefix}/lib
i %{_prefix}/share, %{_prefix}/lib i %{_execprefix}/lib (czy jakoś
podobnie), to w pythonie z HEAD w wielu miejscach musiałem poprawiać
(jakby nie mogli odpowiednich ścieżek zapisać raz w jednym miejscu).

Pozdrowienia,
	Jacek