python 2.4

Jakub Piotr C³apa loc w toya.net.pl
¦ro, 22 Wrz 2004, 19:40:48 CEST

Jacek Konieczny wrote:

> Jeżeli nowy python radzi sobie z "rozszczepionymi" pakietami, to powinno
> być osobno. Jeżeli jest tak jak było i pakiet musi być w jednym kawałku,
> to musi być.
>
> Może tylko w pygtk.pth jest zła ścieżka?
> A może w jeszcze jakimś miejscu trzeba zapatchować na /usr/share. Sam
> python ma podział na zależne od architektury i niezależne od
> architektury nie tak jak jest w FHS, czyli %{_prefix}/lib
> i %{_prefix}/share, %{_prefix}/lib i %{_execprefix}/lib (czy jakoÅ›
> podobnie), to w pythonie z HEAD w wielu miejscach musiałem poprawiać
> [...]

Nie umie sobie z nimi poradzić (tzn.
%{py_sitescriptdir}/gtk-2.0/gtk/__init__.py próbuje importować _gtk (z
własnego modułu, ale fizycznie z %{py_sitedir}/gtk-2.0/gtk/_gtk.so) i mu
się to nie udaje. Zdublowałem plik pth, ale nie pomogło.

Być więc jak jest nie może. Pozostaje pytanie - co zrobić, by działało?
Nie znam się ani troche na distutils i szczerze mówiąc miałem nadzieję,
że uda mi się zrobić to 2.4a3 (i pobawić się dekoratorami oraz kilkoma
innymi zabawkami), bez rozgrzebywania wnętrzności distutils.

--
z wyrazami szacunku,
Jakub Piotr CÅ‚apa

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl