plptools.spec

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Śro, 22 Wrz 2004, 19:15:31 CEST

no więc:
potrzebny jest katalog spool na wydruk
tzn, na psionie się daje drukuj i zadanie leci przez program do cups'a,
program ten potrzebuje swojego katalogu na przechowanie zadań (w razie
jakby cups nie działał na przykład)
proponowany jest /var/spool/plpprint
więc pytanie - może taki być ? wrzucić do pakietu ? czy user ma o to
zadbać ? bo program sam nie potrafi tego katalogu stworzyć...

domyślnie drukuje przez 'lpr -Ppsion', ale kto ma drukarkę o nazwie
psion ? może zmienić na poprostu lpr ? czy też ma o to zadbać user ?
(wszystko się da łatwo ustawić w /etc/sysconfig/psion)

inna rzecz:
kpsion mi sigfaultował, ale stracznie namieszałem, choć i tek tego
zrobić nie powinien, ale przy normalnym użytkowaniu nie powinno się nic
dziać; od razu mówię że nie mam pojęcia co, gdzie, jak, więc nie będę w
stanie naprawić, tym bardziej że niebardzo mam pojęcie o C

plptools-kde czyli obsługa protokołu psion:/ np w konquerorze działa,
wyłączając to że wyświetla i uważa za katalog pliki których
rozszerzenia nie zna, przez co nie da się otworzyć bezpośrednio
danego pliku (ale skopiować się da), tu może by mi się coś udało zrobić,
tym bardziej że plpftp nie ma z tym problemów, czyli wie które to są
pliki a które to katalogi, tylko źle to podaje konquerorowi

jeszcze zostaje klipsi, tego jeszcze nie wypróbowałem bo trzeba
zainstalować na psionie obsługę do tego (jest w psiwin), czyli najpierw
muszę wykopać łindołsa, chyba jest gdzieś nawet zainstalowany ;D,
zainstalować i dopiero po tym będzie działać "copy anywere", też w kde;
potem przeszukam licencję, może by była możliwość dorzucenia tego do
pakietu, AFAIK psiwin jest wolnodostępnym oprogramowaniem

o, i po rozłączeniu sprawdza połączenie co 30s, myślę że to trochę za
dużo, ale nad tym jeszcze pomyślę

Proszę o opinie, nawet tych co o tym palmie pojęcia nie mają.

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _