plptools.spec

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Śro, 22 Wrz 2004, 19:54:14 CEST

On Wed, Sep 22, 2004 at 07:15:31PM +0200, Bobby Spark wrote:
> [...]
> tym bardziej że plpftp nie ma z tym problemów, czyli wie które to są
> pliki a które to katalogi, tylko źle to podaje konquerorowi
>
> jeszcze zostaje klipsi, tego jeszcze nie wypróbowałem bo trzeba
> zainstalować na psionie obsługę do tego (jest w psiwin), czyli najpierw
> muszę wykopać łindołsa, chyba jest gdzieś nawet zainstalowany ;D,
> zainstalować i dopiero po tym będzie działać "copy anywere", też w kde;
> potem przeszukam licencję, może by była możliwość dorzucenia tego do
> pakietu, AFAIK psiwin jest wolnodostępnym oprogramowaniem

no to działa, ale z jednym mankamentem... nie w pełni zastępuje schowek
KDE, tzn jak kopiuję coś pod KDE przy pomocy CTRL+C to się też kopiuje
na psion'a, zamo zaznaczanie (oczywiście) nie kopiuje, ale jak coś
skopiuję na psionie to trzeba wklejać trzecim klawiszem myszy aby pod
KDE było to z psion'a, przy użyciu CTRL+V jest to co było w schowku
systemowym...

> o, i po rozłączeniu sprawdza połączenie co 30s, myślę że to trochę za
> dużo, ale nad tym jeszcze pomyślę
>

> Proszę o opinie, nawet tych co o tym palmie pojęcia nie mają.

mimo wszystkich problemów które znalazłem i tem wydaje mi się lepszym
aby pakiet był w PLD niż jakby go miało nie być :D

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _