SPECS: tpop3d.spec - rel 11 - added a patch which fixes race condi...

Czw, 23 Wrz 2004, 20:27:34 CEST

On Thursday 23 of September 2004 17:13, yossa wrote:
> Author: yossa                        Date: Thu Sep 23 15:13:57 2004 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - rel 11
> - added a patch which fixes race condition with Microsoft Outlook

Mógłbyś nie commitować takich śmieci? Była o tym dyskusja i widać ją olałeś.
Sprawdziłeś wersję z ftp (czyli nie wiadomo jaką), a należało sprawdzić
wersję z HEAD.

U mnie jest masa klientów z outlookami i problemu nie ma. Był kiedyś ale tak
jak napisałem - nasz tpop3d z HEAD miał to poprawione.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/