SPECS: tpop3d.spec - rel 11 - added a patch which fixes race condi...

Jarek Woloszyn yossa w akra.de
Pią, 24 Wrz 2004, 12:18:35 CEST

On czw, 23 wrz 2004, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Mógłbyś nie commitować takich śmieci? Była o tym dyskusja i widać ją olałeś.
> Sprawdziłeś wersję z ftp (czyli nie wiadomo jaką), a należało sprawdzić
> wersję z HEAD.

Na ftp lezy to samo co w HEAD bylo. Zaraz napisze skrypt ktory bedzie
robil to samo. Akurat ten problem jest mi dosc bliski, bo z tego co
pamietam, to ja zaczalem watek o nim na tpop3d-discuss, lacznie z
testowaniem dlaczego ten bug jest.

Zaraz odgrzebie skrypty do testowania tego i jeszcze raz przelece wersje
z ta lata z CVS.

--
Jarek Woloszyn