plptools.spec

Paweł Sakowski pawel w sakowski.eu.org
Pią, 24 Wrz 2004, 00:45:12 CEST

On Thu, 2004-09-23 at 21:57 +0200, Bobby Spark wrote:
> ok, wersja finalna

Optymista ;)

- po regeneracji ac używamy %configure a nie %configure2_13 (ten drugi
rzuca warningami)
- brakuje %{__automake}, jest to w związku z następną uwagą

> rcscripts-doc-pl-fix rozbite na rcscripts i pl

Widzę że to nie twojego autorstwa (popełnił to niejaki yoshi a
zakomitował adgor -- wstydźcie się), ale mam do tych patchy łącznie 2
uwagi:

- Patche są przegadane. Około dwukrotnie. Powód: zawieranie w patchu
różnic w plikach generowanych (np. ta sama zmiana powtórzona dla
Makefile.am, Makefile.in, Makefile). W jednym miejscu jest modyfikowany
Makefile.in, ale Makefile.am już nie. Po oględnym przystrzyżeniu patchy
budowanie się wyłożyło w okolicach ac/am -- i to mnie powstrzymało przez
wrzuceniem (bo poprzednie uwagi to bym już sam poprawił). Ciebie Bobby o
to męczę, bo to ty ostatnio zajmowałeś się regeneracją ac/am.
- nie ma sensu trzymanie skryptu startowego w patchu, tradycyjnie leży w
osobnym pliku SOURCES/foo.init

| Paweł Sakowski <pawel w sakowski.eu.org>            Never trust a man  |
|                            who can count up to 1023 on his fingers.  |