plptools.spec

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Czw, 23 Wrz 2004, 21:57:14 CEST

On Thu, Sep 23, 2004 at 01:07:04AM +0200, Paweł Sakowski wrote:

> Pewnie że tak.
ok, wersja finalna

rcscripts-doc-pl-fix rozbite na rcscripts i pl

scrypt startory poprawiony

program działa, a na tym moja wiedza się kończy
więc uznajmy to za wersję finalną :D

proszę o dodanie do repo

P.S.1 spakowane było za duże, a na dodatek zdaje mi się że
poczta mogła popsuć kodowanie

P.S.2 jak ktoś nie wierzy że działa albo chciałby się plptools
pobawić/poprawić to mogę udostępnić psiona :D
po sieci oczywiście, bo serwer z plptools działa bardzo dobrze,
więc jakby coś to służę pomocą :)

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _