plptools.spec

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pią, 24 Wrz 2004, 03:35:40 CEST

On Fri, Sep 24, 2004 at 01:58:10AM +0200, Paweł Sakowski wrote:

> Jezu, faktycznie, ale sajgon. Makefile wywołuje am_edit, żeby ten
> zmodyfikował Makefilea, żeby budować moki. Współczuję grzebania w tym.

> Spojrzeć do innych pakietów. Po pobieżnym przejrzeniu akregator i ktail
> wychodzi na to, że tam też korzystają z am_edit -- tylko chyba jakiegoś
> świeższego, bo ostrzeżenia o automake > 1.4 tam brak. Możnaby am_edit
> stamtąd wyjąć do SOURCES.

> Nie powinno.
wziąłem am_edit a ktail i chodzi...
za raz podeślę patche, tylko jeszcze:
znalazłem nowy problem, przy upgrade jak usługa jest uruchomiona to się
upgrade wysypuje, bo pod /mnt/psion jest podmontowane urządzenie i się
nie udaje rozpakowanie bo się nie udaje chmod
trzeba by zrobić aby _przed_ upgrade się wyłączał i załączał po
tylko jak ?!
najłatwiej by było zastopować i tyle, a o uruchomienie niech się user
martwi, ale to nie zgodne z polityką PLD, nie ?

żeby to zrobić to IMO trzeba by:
A. pakiet który jest odinstalowywany w %preun:
    1. sprawdza czy $1 != 0
    2. sprawdza czy usługa uruchomiona (/var/lock/subsys/psion)
        jeśli 1 i 2 to zatrzymuje usługę i zostawia instalowanemu
        pakietowi wiadomość (np. w postaci pliku, tylko gdzie go dać ?)
B. pakiet instalowany w %post:
    sprawdza czy jest wiadomość, jeśli tak to uruchamia usługę
    (+ kasuje plik)

opłaca się takie coś ?
może nie sekcje preun i post ?

po{zdrowi,wodz}enia ;)