plptools.spec

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pią, 24 Wrz 2004, 04:28:28 CEST

On Fri, Sep 24, 2004 at 03:35:40AM +0200, Bobby Spark wrote:
> najłatwiej by było zastopować i tyle, a o uruchomienie niech się user
> martwi, ale to nie zgodne z polityką PLD, nie ?
na razie zrobiłem tak, bo i tak mi się zdaje że coś z pl-docbook jest
namieszane...
eeeh... dużo tego, a myślełem że jeszcze tej nosy zdążę dokończyć
upgrade enlightenmenta do 0.16.7.1, już nie dużo mo zostało, a wszystkie
łaty trzeba było przepisać na nowo :(

no więc proszę o opinię na temat tego co nabazgrałem w specu :D

eee właśnie przedlądnąłem kpsion i widzę że nie jest dobrze :(
index.docbook.in jest w pakiecie
reszta jutro, dziś już odpadam

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--