enlightenment

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pią, 24 Wrz 2004, 16:33:01 CEST

Hi,
staram się upgrejdnąć enlightenmenta do wersji 0.16.7.1
ale samo poprawienie łatek niewiele daje
ac_am_fixes będę musiał napisać na nowo,
węc mógłby mi ktoś wytłumaczyć dokładnie o co chodzi w TODO:

# $Revision: 1.77 $, $Date: 2004/07/23 22:49:22 $
# TODO:
#	- fix attempts to use bogus path (differentiate absolute and relative
#	  pathnames)
właśnie w tym, bo częściowo i tak będzie trzeba od nowa zrobić to bym
postarał się to zrobić w całości

#	- fix applnk submenu handling (for Ra)
to nie wiem o co chodzi i już dawno Ra nie mam

#	- use the translated (locale dependent) script menu generating (???)
za to też się wezmę, jak już ścieżki będę na tyle poprawione że będzie
się nadawać do dystrybucji

jeszcze dodam parę themes'ów, bo w tym jest tylko jeden i to bardzo
prymitywny, ale najpierw tamto

no ale najpierw paths
wiem że on chce wrzucić swoją konfigurację do
/usr/share/enlightenment/config, i jest poprawione żeby to dawał do
/etc/X11/enlightenment/, i jeszcze wmproposdir
ale co poza tym jest do poprawki ?

jeśli dostanę jakieś info za 2 dni powinienem skończyć

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _