enlightenment

Sob, 25 Wrz 2004, 01:27:49 CEST

Bobby Spark wrote:
> # $Revision: 1.77 $, $Date: 2004/07/23 22:49:22 $
> # TODO:
> #	- fix attempts to use bogus path (differentiate absolute and relative
> #	  pathnames)
> właśnie w tym, bo częściowo i tak będzie trzeba od nowa zrobić to bym
> postarał się to zrobić w całości

Probowal dodawac "/usr/share/enlightenment" nawet do nazw bezwzglednych
plikow (zaczynajacych sie juz np. od /etc, czy /usr/share/enlightenment).

> #	- fix applnk submenu handling (for Ra)
> to nie wiem o co chodzi i już dawno Ra nie mam

Skrypty generujace menu potrafia obsluzyc tylko "plaski" menu, bez podmenu.
W Ra dostawalo sie w efekcie kilka aplikacji z glownego drzewa. Widzialem
jakies wsparcie dla "Categories", ale nie analizowalem/nie testowalem.
W obecnej wersji z Ac nie wyswietla mi _zadnego_ menu aplikacji.

> #	- use the translated (locale dependent) script menu generating (???)
> za to też się wezmę, jak już ścieżki będę na tyle poprawione że będzie
> się nadawać do dystrybucji

Uwazaj na kodowanie. Poprzednia wersja zadala kodowania wg. locale.

> no ale najpierw paths
> wiem że on chce wrzucić swoją konfigurację do
> /usr/share/enlightenment/config, i jest poprawione żeby to dawał do
> /etc/X11/enlightenment/, i jeszcze wmproposdir
> ale co poza tym jest do poprawki ?

Jezeli tak robi, a nie siega do
/usr/share/enlightenment/etc/X11/enlightenment/ i siega do /etc _najpierw_,
to jest IMO OK.
Mozliwe, ze czesc latek jest obecnie niepotrzebna / niewlasciwie napisana.

  phone (48)(58) 347 14 61