plptools.spec

Bobby Spark sparky w servek.sparky.homelinux.org
Pią, 24 Wrz 2004, 19:52:24 CEST

On Fri, Sep 24, 2004 at 03:35:40AM +0200, Bobby Spark wrote:

> żeby to zrobić to IMO trzeba by:
> A. pakiet który jest odinstalowywany w %preun:
nie preun tylko pre
>     1. sprawdza czy $1 != 0
>     2. sprawdza czy usługa uruchomiona (/var/lock/subsys/psion)
>         jeśli 1 i 2 to zatrzymuje usługę i zostawia instalowanemu
>         pakietowi wiadomość (np. w postaci pliku, tylko gdzie go dać ?)
/var/lock/subsys/psion_was_started użyłem, nie wiem jak to się ma do FHS
ale zadanie spełnia a w razie czego jest usuwany plik prze starcie
> B. pakiet instalowany w %post:
>     sprawdza czy jest wiadomość, jeśli tak to uruchamia usługę
>     (+ kasuje plik)

i upgrade działa...

dok'i są, moki się kompilują
wszystko chodzi,
czegóż więcej chcieć ? :D

wersja finalna ?
pewnie znowu będą zastrzeżenia że coś by można ładniej zrobić :D

po{zdrowi,wodz}enia ;)
--
 ____      Sparky{PI]                 _   ___   _   _