upgrade gnome-vfs2 i....

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 27 Wrz 2004, 13:42:38 CEST

Dnia 27-09-2004, pon o godzinie 12:05 +0200, Radoslaw Zielinski napisał
(a):
>   $ ldd /usr/lib/gnome-vfs-daemon | grep hal
>           libhal.so.0 => /usr/lib/libhal.so.0 (0x40583000)

Właśnie zapomniałem o binarkach w /usr/lib

> Co do tej zależności: czuję się, jak w win32.  Zrobiłem upgrade, doszły
> jakieś usługi (hal, hotplug, dbus, udev[1]), bez dokumentacji (lub ze

Ale dzięki temu działa od ręki wsadzenie klucza USB i automagiczne
mountowanie go, bez potrzeby grzebania w /etc/fstab

> szczątkową), konfigi jakieś udziwnione (xml).  Poładowało mi toto
> moduły, których nie chcę, przez co modem nie wstał.  Moje szczęście, że

To juz problem hotpluga, albo wsadź to czego nie chcesz na black list,
albo ładuj moduł modemu wcześniej :)

Pozdrawiam

	Artur

--
Każdy problem ma swoje rozwiązanie,
jeżeli nie ma rozwiązania to nie ma problemu.