upgrade gnome-vfs2 i....

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 27 Wrz 2004, 13:55:54 CEST

Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> [27-09-2004 13:42]:
> Dnia 27-09-2004, pon o godzinie 12:05 +0200, Radoslaw Zielinski napisał
[...]
> Ale dzięki temu działa od ręki wsadzenie klucza USB i automagiczne
> mountowanie go, bez potrzeby grzebania w /etc/fstab

Dla mnie zysk jest taki, że na każdej maszynie z gnome (albo choćby
gimpem czy dc_gui) muszę pamiętać o zastrzymaniu trzech zbędnych usług.

> To juz problem hotpluga, albo wsadź to czego nie chcesz na black list,
> albo ładuj moduł modemu wcześniej :)

Zatrzymałem hotpluga, to moduł ładowało co innego (dbus? hal?).
W każdym razie, i tak był ładowany.  Nie chciało mi się babrać,
wyłączyłem.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]