SPECS (DEVEL): gcc.spec - glibc-devel is not needed to build kernel

Piotr Szymanski djurban w pld-dc.org
Pon, 27 Wrz 2004, 15:31:49 CEST

Hi,
Bartosz Taudul (Monday 27 of September 2004 14:59):
> To, że to jest nadmiarowa zależności i jej nie będzie.
Znaczy pokaz mi inny projekt oprocz kernela do budowy ktorego gcc jest
uzywalne bez glibc-devel. I nie przesadzalbym czy jej nie nie bedzie. To jest
logiczne ze do zbudowania programu napisanego w C bedzie potrrzebne libc,
kernel jest wyjatkiem bo musi byc glibc-independent ale to jest jedyny
program, przy ktorym zreszta obecnosc glibc-headers nie szkodzi, co wiecej
nie wiem w czym ci przeszkadza glibc-headers w systemie.

> Mylisz się, mnie szkodzi. Luseria ma kłopoty? "PLD Linux jest
> dystrybucją Linuksa Nie ukrywamy - przeznaczoną dla bardziej
> zaawansowanych użytkowników"
Chrzanic tam luserie, to jest ewidentny brak R alb BR i albo BR glibc-headers
zaczne dodawac do poszczegolnych programow albo bedzie w gcc.

> BTW, może ja sobie dopiszę R: gnome-* do basesystem.spec, bo mi tak
> wygodnie i przecież co to komu szkodzi?
Jak dopisze R: logic do basesystem to PLD sie nie zainstaluje coponiektorym? A
szkoda, bardzo by pomoglo. (Tak odnosnie flamow, nic osobistego).
--
Piotr Szymanski
djurban w pld-linux.org