SPECS (DEVEL): gcc.spec - glibc-devel is not needed to build kernel

Bartosz Taudul wolf42 w wp.pl
Pon, 27 Wrz 2004, 15:44:56 CEST

On Mon, Sep 27, 2004 at 03:31:49PM +0200, Piotr Szymanski wrote:
> Znaczy pokaz mi inny projekt oprocz kernela do budowy ktorego gcc jest
> uzywalne bez glibc-devel.
Nie muszę, wystarczy jeden.

> To jest
> logiczne ze do zbudowania programu napisanego w C bedzie potrrzebne libc,
Powiedz mi w takim razie w jakim języku wg ciebie napisany jest
memtest86. Bo dla mnie wygląda, że w C, ale może ja się nie znam.

> co wiecej
> nie wiem w czym ci przeszkadza glibc-headers w systemie.
W tym, że nie jest mi on potrzebny żeby zbudować kernel na maszynie X.
Kompilowanie niczego innego na tej maszynie mnie nie interesuje. Jak ci
się zachciewa dystrybucji mądrzejszej od użytkownika, może mandrake
zainstaluj?

> Chrzanic tam luserie, to jest ewidentny brak R alb BR i albo BR glibc-headers
> zaczne dodawac do poszczegolnych programow
Chcesz to zacznij, automake i autoconf też nie ma w R: rpm-a, chociaż
większość specy ich wymaga.

Czyżby chwila samokrytyki?

wolf
--
  Bartek   .  - A co ksiądz myśli o homoseksualistach?
  Taudul   :  - Musimy ich miłować.