SPECS (DEVEL): gcc.spec - glibc-devel is not needed to build kernel

Artur Frysiak wiget w pld-linux.org
Pon, 27 Wrz 2004, 15:51:07 CEST

On Mon, Sep 27, 2004 at 03:44:56PM +0200, Bartosz Taudul wrote:
> W tym, że nie jest mi on potrzebny żeby zbudować kernel na maszynie X.
> Kompilowanie niczego innego na tej maszynie mnie nie interesuje. Jak ci
> się zachciewa dystrybucji mądrzejszej od użytkownika, może mandrake
> zainstaluj?

Do kompilacji jądra jest potrzebne glibc-devel, ponieważ są kompilowane
programy pomocnicze wykorzystywane podczas budowy jądra.

A R: glibc-devel jest w rpm-build i nie trzeba go już nigdzie więcej
dodawać.

Pozdrawiam
--
Artur Frysiak