upgrade gnome-vfs2 i....

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pon, 27 Wrz 2004, 17:39:18 CEST

On Mon, Sep 27, 2004 at 17:22:46 +0200, Artur Flinta wrote:

> W Twoim galeonie i abiwordzie byś se mógł wyniki pracy zachować na dysku
> usb albo wczytać fotkę do właśnie robionego dokumentu z podpiętego
> właśnie co aparatu fotograficznego :P

Wiesz co, mój galeon nie pozwala mi na ustawienie proxy (nie mam
control-center*) i dopóki nie będzie ktoś miał gnome, to myślę że nie
obrazi się z braku automatycznie zainstalowanej funkcjonalności. A jak
będzie jej chciał, to sobie doinstaluje pakiet - w końcu PLD jest dla
zaawansowanych użytkowników, nie ma nadmiarowych R.

* jakbyś mógł o tym zapomnieć, a nie dodawać teraz R, to będę dźwięczny

--
GoTaR <priv0.onet.pl->gotar>
http://vfmg.sourceforge.net/