upgrade gnome-vfs2 i....

Andrzej Zawadzki zawadaa w wp.pl
Pon, 27 Wrz 2004, 21:30:57 CEST

Tomasz Pala wrote:

> Wiesz co, mój galeon nie pozwala mi na ustawienie proxy (nie mam
> control-center*) i dopóki nie będzie ktoś miał gnome, to myślę że nie
> obrazi się z braku automatycznie zainstalowanej funkcjonalności. A jak
> będzie jej chciał, to sobie doinstaluje pakiet - w końcu PLD jest dla
> zaawansowanych użytkowników, nie ma nadmiarowych R.

gotar, Ty wiesz lepiej: są jakieś szanse na wprowadzenie "setpackages" -
myślę, że to jest najlepsze rozwiązanie dla mniej zaawansowanych lub nie
znających danych środowisk (np. ja do dziś nie wiem (ale też nie
wnikałem) co muszę mieć żeby na moim desktopie było taki piękne gnome
jakie widziałem na gnome.org ;-)

BTW: poldek wspiera tak?

--
Andrzej Zawadzki