upgrade gnome-vfs2 i....

Radoslaw Zielinski radek w karnet.pl
Pon, 27 Wrz 2004, 21:56:35 CEST

Artur Flinta <aflinta w at.kernel.pl> [27-09-2004 15:31]:
> Dnia 27-09-2004, pon o godzinie 14:58 +0200, Radoslaw Zielinski napisał
> SOA#1

A u mnie nie.  Jakiś pomysł na kompromis?

Zastrzegam, że Pythona nie znam, a funkcjonalności nie potrzebuję,
więc do debugowania i naprawiania się nie poczuwam.

> ???? Nie przypominam sobie takowego? Może kogoś innego pytałeś?

JID ten sam, co w CVSROOT/users i Twój adres e-mail, więc raczej nie.
Wysłałem przed otrzymaniem od Ciebie autoryzacji, więc może się gdzieś
zgubiło; nie znam protokołu Jabber na tyle, żeby móc osądzić.

--
Radosław Zieliński <radek w karnet.pl>
[ GPG key: http://radek.karnet.pl/ ]