upgrade gnome-vfs2 i....

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 27 Wrz 2004, 22:03:02 CEST

Dnia 27-09-2004, pon o godzinie 21:56 +0200, Radoslaw Zielinski napisał
(a):
> A u mnie nie.  Jakiś pomysł na kompromis?

Weź sobie z ac-ready dbus-libs, hal-libs i gnome-vfs2-2.8.1-3 -
oczywiście jak się indeksy przbudują to poldkiem, a jak nie chcesz
czekać to ręcznie.

> JID ten sam, co w CVSROOT/users i Twój adres e-mail, więc raczej nie.
> Wysłałem przed otrzymaniem od Ciebie autoryzacji, więc może się gdzieś
> zgubiło; nie znam protokołu Jabber na tyle, żeby móc osądzić.

Nie tyle zgubiło co poszło do /dev/null - w końcu nie było
autoryzacji :>

Artur